GULLFJELL KARATEKLUBB NÅ BÅDE I ARNA OG PÅ STRAUME, SOTRA!

Gullfjell Karateklubb utvider treningstilbudet fra høsten 2024 og starter opp med karatetrening på Straume, Sotra i tillegg til tilbudet som vi allerede har her i Arna.

Vi ser at det er et behov i dette området og vi som klubb trenger "flere strenger å spille på" så dette blir en vinn vinn situasjon for klubben. Fra høsten starter vi derfor opp med trening om tirsdagen i Straume Terapibad på Straume og onsdag og torsdag på Brattholmen Skole. Se mer informasjon om treningstider og partier her.

På Brattholmen Skole om torsdagen prøver vi oss i tillegg med "miniputter" som er et treningstilbud for barn (med foresatt) fra 2 år og opp til skolealder. Et treningstilbud for de minste med fokus på koordinasjon og lek.

Velkommen til karatetrening både i Straume Terapibad og på Brattholmen Skole.