Medlemsinformasjon

Gullfjell Karateklubb

Stiftet: 3. juli 2022
Organisasjonsnr. 929 655 338.
Epost: gullfjellkarateklubb@gmail.com

Postadresse: Gullfjell Karateklubb, Lonåsen 2, 5267 Espeland

Vi trener på Friborg og i Lonehallen.

Lonehallen: Lonaleitet 131, 5267 Espeland
Friborg: Lonaleitet 163, 5268 Haukeland

Spond - aktivitetsapp

Gullfjell Karateklubb benytter Spond for organisering av klubbens aktiviteter. Her vil medlemmer/foreldre få invitasjon til treninger, aktiviteter og arrangement, samt øvrig kommunikasjon fra instruktører og klubb.

Alle medlemmene i klubben vil om kort tid få invitasjon til å bruke Spond for en enklere klubbhverdag.

Ta i bruk SPOND-appen og les hvordan du gjør det.

IMS Medlemssystem

(IMS) Idrettens medlemssystem som er utviklet av Norges Idrettsforbund i første omgang for idrettslag. Klikk på linken under for å melde deg eller dine inn i Gullfjell Karateklubb eller om du vil logge deg inn i medlemsportalen.

Innmeldingsside (nif.no)

Noen ganger kan prosessen med å melde inn medlemmene være vanskelig å forstå. Se gjerne instruksjon om hvordan man melder inn medlemmer i dokumentet under her.

Bank, Vipps og betaling

Gullfjell Karateklubb sin bankforbindelse er Sparebanken Vest og vårt bankkontonr. 3626.35.80677. All betaling gjennom medlemsystemet håndteres av Buypass slik at betalingene her betales til en annen konto enn klubbens konto i Sparebanken Vest.

Klubbens Vippskonto er  #776483.

Husk å merke alle innbetalinger til bank og Vipps med hva det gjelder og for hvem slik at det blir enklere for oss i klubben å holde en ryddig oversikt

Grasrotandelen

Gullfjell Karateklubb ønsker et høyt aktivitetsnivå for klubbens medlemmer uten at dette alltid skal gå utover foreldrenes lommebok. Vi ønsker derfor at du skal støtte klubben vår med din grasrotandel. Det koster ingenting å bli grasrotgiver men vi som klubb mottar tilskudd etter hvor mye det spilles for.

SEND SMS "GRASROTANDELEN 929655338" TIL 2020

Siden Norsk Tipping ble etablert har hele overskuddet gått til samfunnsnyttige formål. Grasrotandelen gir deg som spiller mulighet til å være med å bestemme hva noe av overskuddet skal gå til. Du kan enkelt velge hvilket lag eller forening som får syv prosent av din spillerinnsats. Det vil si at dersom du spiller Lotto for hundre kroner, går syv kroner til din grasrotmottaker. Og best av alt; din innsats, premie eller vinnersjanse vil ikke reduseres!

Sosiale medier - SOME

Gullfjell Karateklubb bruker Facebook og Instagram for posting av bilder og annen relevant informasjon som ikke er sensitiv for våre medlemmer. Del og kommenter gjerne postene våre, slik at bilder og budskap blir spredt utenfor klubbens medlemmer.

Ikke bruk kommentarfeltene på Facebook eller Instagram for kommunikasjon med instruktører eller klubb da denne informasjonen blir liggenede ute offentlig. Bruk gjerne Spond, Messenger eller epost for spørsmål som ikke er ment for allmennheten.

Klikk på logoene for å komme direkte inn på våre SOME-kanaler: Facebook og Instagram.

Rent Idrettslag

Rent Idrettslag er Antidoping Norges forebyggende program som utfordrer klubber og lag til å sette antidoping på agendaen.

Gullfjell Karateklubb er sertifisert som Rent Idrettslag. Se vedlagte diplom som PDF-fil under her.