Spond-appen

For å få en litt enklere klubb-hverdag har klubben nå tatt i bruk SPOND-appen.

Spond blir brukt for å organisere alle klubbens aktiviteter. Her vil du som medlem/foreldre få invitasjon til treninger, aktiviteter og arrangement, samt annen kommunikasjon fra instruktører og klubb.

Trykk på linken for å komme i gang med SPOND:

Hvordan bruker jeg gruppekoden (FRHRG) for å få tilgang?

Følg disse trinnene:

1. Last ned Spond appen, registrer en profil og gå til «Grupper» og trykk «Skriv inn kode» og tast inn koden
  2. Velg om du er medlem eller foresatt
  3. Hvis du er foresatt blir du først bedt om å oppgi barnets navn
    a. Dersom barnet allerede ligger inne i gruppen (en foresatt har allerede lagt til barnet/admin har lagt til barnet med en foresatt) vil du få opp alternativ om å velge dette. Dersom ikke, oppretter du et nytt.
  4. I neste trinn legger du tildittnavn og kontaktinformasjon. Du kan også legge til andre foresatte. Hvis barnet er gammelt nok, kan du også legge til barnets kontaktinfo slik at de også kan svare på arrangement etc.
  5. Du kan nå trykke på «Ferdig» for å sende gruppeforespørselen
  6. Gruppeadministratoren vil motta et varsel og kan godta forespørselen. Når forespørselen er godkjent, vil du motta et varsel i appen og får tilgang til gruppen.