Om oss

Gullfjell Karateklubb ble etablert i juli 2022 på initiativ av Kenneth Johnsen, Asle Toftum og Tina Bauge Johnsen. På rekordtid har vi etablert flere partier og vi er nå ca. 50 medlemmer.

I Gullfjell Karateklubb trener vi Shotokan karate-do som er tradisjonell karate med opphav fra Japan.

Klubben er medlem i Norges Kampsportforbund som er et særforbund i NIF i tillegg til stilartsorganisasjonen Norwegian Karate Association JKA (NKA). Gjennom Norwegian Karate Association er vi medlem JKA WF eller Japan Karate Association med hovedkvarter i Japan.

Alle instruktører og tillitspersoner i klubben som har med barn eller personer med funksjonshemning har forevist gyldig politiattest. Instruktørene har utdanning innenfor karate spesielt og idrett generelt gjennom trenerstigen til NIF.

Den obligatoriske trenerattesten er gjennomført av alle instruktørene i klubben.

Hovedinstruktør

Kenneth Johnsen

3. dan JKA

Instruktører

Tina Bauge Johnsen

1. dan JKA

Sunniva Yong Tranvåg Syltevik

3. dan JKA

Hjelpeinstruktører

Lea Christine Carreon Øvretveit

1. dan JKA

Styret

Styret i Gullfjell Karateklubb som ble valgt på årsmøtet i 2024.

Birger Eldøy Ottesen - styreleder | Tina Bauge Johnsen - nestleder | Egil Øvretveit - styremedlem |

Birger E. Ottesen

Styreleder