Introduksjonskurs 2024!

Er karatetrening noe for deg? Hos oss kan alle prøve karatetrening i 2 uker før man trenger å binde seg til en treningsavtale.

Vi ønsker at flest mulig skal få anledning til å prøve å trene karate. Begynn hos oss nå i januar og tren til sommeren 2024 for kun kr. 500.-. Dette tilbudet gjelder NYE barn, ungdom og voksne.

Inkludert i introduksjonskurset er medlemsskap i Norges Kampsportforbund, enkel forsikring gjennom NIF, medlemsskap i stilartsorganisasjonen Norwegian Karate Assocation JKA, karatedrakt, t-skjorte med logo, caps  med logo og klistermerker (se bilde under).

Inkludert i treningsavgiften:

• Medlemskap i NKF/NIF.
  • Enkel forsikring NKF/NIF.
  • Medlemskap NKA.
  • **Pakke med karatedrakt, belte, t-skjorte med logo, caps med logo og klistermerker.

Inkludert i treningsavgiften:

• Medlemskap i NKF/NIF.
  • Enkel forsikring NKF/NIF.
  • Medlemskap NKA.

BETINGELSER

• Fra 1. juli 2024 går man over på ordinær avtale til kr. 230.-/måned eller kr. 265.-/måned (se betingelser her)
  • Det er 2 måneders oppsigelsestid.
  • Treningsavtalen (avtalegiroavtale) er løpende og eventuell oppsigelse av denne må skje skriftlig. Avtalen opphører 2 måneder etter utløp av oppsigelsesmåned.
  • Gratis karatedrakt, caps, t-skjorte og klistermerker utleveres først når avtale er inngått.